Αγάπη μου στην άλλη μας ζωή θα κάνουμε περισσότερο σεξ.

15 Jul

22339078-concept-of-career-and-ambition-of-a-businesswomanΈνας μύθος και μια αλήθεια για όλους όσους αγαπάνε τη ζωή.

Πιστεύετε  ότι  έχουμε μια νέα ζωή στη συνέχεια αυτής που ζούμε τώρα? Όχι?

Εγώ πιστεύω! Κι αυτό με απελευθερώνει ! Είναι η καλύτερη ανακάλυψη που έκανα τελευταία! Αποφάσισα ότι  δεν προλαβαίνω να κάνω στην τωρινή μου ζωή να το κάνω στην επόμενη.

Ότι δεν κάνω αρκετά και θα ήθελα περισσότερο, στην επόμενη ζωή μου θα το έχω σε πληθώρα.

Που μυαλό για να προσθέσω κι άλλα πρέπει στη ζωή μου. Δεν έχω χρόνο, τρέχουν τόσες υποχρεώσεις.  Κι αυτές οι υποχρεώσεις, τι αδιάκριτες! Όλο μπροστά μου εμφανίζονται. Όταν ξυπνήσω, όταν παίρνω πρωινό, όταν περπατώ στο δρόμο, όταν δουλεύω, όταν διαβάζω με τα παιδιά, όταν μαγειρεύω, όταν βλέπω τηλεόραση, όταν μιλάω με μια φίλη στο skype, όταν με παίρνει τηλέφωνο η μαμά μου,  πριν κοιμηθώ… Ουάου έχουν γίνει κολλητές μου οι υποχρεώσεις  πώς να μην τις προσέξω!

Τώρα, σε μια ώρα, αύριο, αυτή την ημερομηνία ,μέσα σε μια ώρα,στο τέλος το μήνα. Πόσο καλά επιβάλλονται, τι μπορώ να κάνω, έχουν πάρει τη θέση τους μόνες τους στο μυαλό μου, στο ημερολόγιο μου και στο outlook – χτυπάει και καμπανάκι – από το face book το messenger – κι άλλα γιατί είμαι και σύγχρονο κορίτσι αγαπώ την τεχνολογία .

Τι να κάνω? Γι αυτό κι εγώ ονειρεύομαι -α μπα ψέματα που καιρός για όνειρα- απλώς με εξυπηρετεί να πιστεύω ότι ό,τι δεν κάνω τώρα θα το κάνω …αργότερα.

Επειδή όμως το αργότερα δεν ερχόταν ποτέ ….. κατέληξα στο τελείως απελευθερωτικό και πρακτικό….ΣΕ ΜΙΑΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ.

Σας συμβουλεύω να κάνετε κι εσείς το ίδιο.

Πως? Κι αν δεν υπάρχει άλλη ζωή?

Αν είναι αλήθεια ότι δεν υπάρχει άλλη ζωή τότε η ζωή μου όλη έχει στηριχθεί σε ένα μύθο σε ένα παραμύθι που έπλασα για να ζω την καθημερινότητα όπως μου προσφέρεται.

Να αφήνω τους ανέμους να με κινούν  όπως εκείνοι θέλουν και να χαζεύω από το φινιστρίνι τα άλλα ιστιοφόρα που δεν αψηφούν αλλά χρησιμοποιούν τον άνεμο για να πάνε εκεί που θέλουν και το κυριότερο …φαίνεται να απολαμβάνουν τη διαδρομή…

Μήπως να ασχοληθώ με τη σημερινή μου ζωή? Κι αν υπάρχει και δεύτερη το πολύ πολύ να …σκάσω από σεξ!

Αγάπη μου….

yoga

Ένα Σχόλιο to “Αγάπη μου στην άλλη μας ζωή θα κάνουμε περισσότερο σεξ.”

  1. Anna Papadimitriou 05/08/2015 στις 4:25 μμ #

    Εκπληκτικό!!!!!!

    Εύχομαι να περάσετε φέτος ένα υπέροχο Ελληνικό οικογενειακό καλοκαίρι!!!

    Στην … «Î±Î»Î»Î· ζωή»Ï„Î± υπόλοιπα!

    Φιλιά,
    Αννα

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

