Greek Success Business Stories

31 May

Επιτυχημένες Ελληνικές Επιχειρηματικές Πρακτικές

 Εδώ συγκεντρώνουμε  ελληνικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα που δεν πτοούνται από την οικονομική κρίση αλλά αναπτύσσονται  και  μας κάνουν περήφανους και αισιόδοξους.

Τις παρακάτω πληροφορίες τις συγκεντρώσαμε εμείς μέσα από τον έντυπο/ ηλεκτρονικό τύπο και το διαδίκτυο κατά τη δική μας κρίση και ευχόμαστε να τις συμπληρώνουμε συνεχώς και με τη δική σας βοήθεια.

Shanghai HiTeC Plastics: Πλαστικά. Παραγωγή πλαστικών φύλλων για κάλυψη θερμοκηπίων από την εταιρία «Πλαστικά Κρήτης» από κοινού με κινεζική κρατική εταιρία και ξένους επενδυτές. Πλέον η εταιρία κατέχει την πρώτη θέση στον κλάδο.  (http://www.plastikakritis.com)

STAYA FARM: Τρόφιμο. Πρόκειται για μια μικρή βιολογική φάρμα στην Εύβοια. Σκοπός της είναι να παράγει υγιεινά βιολογικά οργανικά τρόφιμα, χωρίς χημικά, παρασιτοκτόνα, μυκητοκτόνα, εντομοκτόνα ή κάθε είδους φάρμακα (www.stayiafarm.com).

Chillbox: H εταιρεία Παγωτά Δωδώνη ΑΕ άνοιξε το πρώτο chillbox τον Μάρτιο 2012. Σήμερα λειτουργούν 45 καταστήματα σε Ελλάδα κ εξωτερικό με συνεχόμενη ανάπτυξη. Πρεσβευτές του ελληνικού γιαουρτιού και της ελληνικής διατροφής ως most healthy way of life σε Ελλάδα κ εξωτερικό.  Συνολικά 8 καταστήματα εκτος Ελλαδας- στη Σουηδια (2), στην Αγγλία (1), Βέλγιο (1), Βουλγαρια (2), Κυπρος (1) και Σκοπια (1). Φέτος  2 νέα καταστήματα Δωδωνη στο σε Κύπρο κ Βουλγαρια και η επιτυχημένη ιστορία συνεχίζεται!!! http://www.chillboxfrozenyogurt.com

Raycap:     Με έδρα τη Δράμα, η εταιρία παράγει προϊόντα που χρησιμοποιούνται για την ηλεκτρική προστασία των ραντάρ  (σε όλα τα αεροδρόμια των ΗΠΑ), συστήματα άντλησης πετρελαίου κ.α. Κάποια από τα κλειδιά της επιτυχίας είναι: οι υπάλληλοι με άριστες σπουδές που μεριμνούν για την πρόοδο του πελάτη, το γεγονός ότι τα προϊόντα φεύγουν για Αμερική μέσα σε 2 μέρες από την παραγγελία ό, τι κι αν συμβαίνει, η παροχή βοήθειας προς τον πελάτη να λύσει τα προβλήματα του και να πολλαπλασιάσει τα οφέλη του κλπ. (http://www.raycap.com)

Corallia: Μικροηλεκτρονική. Ελληνική τεχνολογική πρωτοβουλία  – innovation clusters- αναπτύσσουν καινοτομικές λύσεις, δημιουργούν επιχειρηματικότητα και προσελκύουν επενδύσεις, έτοιμα να μεταλαμπαδεύσουν την εμπειρία τους στο βαλκανικό επιστημονικό και παραγωγικό χώρο. Το πρώτο τέτοιο cluster που δημιούργησε το Corallia στην μικροηλεκτρονική, το mi.cluster, στα εννέα χρόνια λειτουργίας του, απέκτησε 130 μέλη , είχε  τζίρο 5,7 δισ. ευρώ το 2011, πραγματοποίησε εξαγωγές 162 εκατ. ευρώ, ενώ απασχολεί 5.000 άτομα. www.corallia.gr

Go:Ηλεκτρικά είδη.Ο συνεταιρισμός «Go» με έδρα τη Λέσβο, απαρτίζεται από μέλη που αποχώρησαν από τον SEHOS Euronics, τον ΗΛΜΑΚ και την Expert. Τα καταστήματα των μελών του πλησιάζουν τα τριάντα.

EΨΑ:Αναψυκτικά. Το 1969 η ιδιοκτησία της ΕΨΑ περνάει στα χέρια του Νίκου Τσαούτου και του κουνιάδου του. Η εταιρία είχε 42 χρόνια ανοδική πορεία. Ακόμα και σε καιρό κρίσης η εταιρία επιβιώνει με στόχο πάντα την ποιότητα και την καινοτομία. (http://www.epsa.gr)

Γεράνι:  Αναψυκτικά. Η εταιρία με ετήσιο τζίρο 2,8 εκατομμύρια ευρώ δικαιολογεί την επιτυχία της στο γεγονός ότι ποντάρει στη διαφορά. Η λεμονάδα έχει χυμό λεμόνι, όχι σκόνη. Η πορτοκαλάδα είναι διαφορετική κάθε εποχή ανάλογα με το πόσο  ή όχι  τα πορτοκάλια είναι ώριμα. (http://www.gerani-softdrinks.gr)

 Κορρές:  Φυσικά Προϊόντα-Καλλυντικά. Άρχισε να δραστηριοποιείται στην Ασία το 2006-Κίνα, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη, Κορέα δίνοντας έμφαση στη σχέση ποιότητας- τιμής. (http://www.korres.com)

APIVITA: Φυσικά Προϊόντα-Καλλυντικά. «APIVITA» σημαίνει τη ζωή της μέλισσας και προέρχεται από τις λατινικές λέξεις APIS (μέλισσα) και VITA (ζωή). Εχει φυσική παρουσία σε 11 χώρες παγκοσμίως: http://www.apivita.comτης ιστορίας μας από το 1979:

Coco-Mat: Στρώματα, είδη σπιτιού, λευκά είδη. Δημιουργία εργοστασίου στην Κίνα όπου παράγονται όλα τα προϊόντα που διατίθενται στην τοπική αγορά, στις ΗΠΑ και τον Καναδά. (http://www.coco-mat.com)

Folli Follie : Κοσμήματα, ρολόγια, τσάντες και αξεσουάρ υψηλής ποιότητας. Δέκα χρόνια παρουσίας στην κινεζική αγορά. Το 76,2 των πωλήσεων της εταιρίας πραγματοποιείται στην Ασία. (http://www.follifollie.com)

Tsantali :Μακεδονίτικη οινοποιία.   Εξαγωγή κρασιού στην Κίνα με 25 καταστήματα και δεκάδες corner shops σε 6 περιφέρειες της. (http://www.tsantali.com)

Μιχάλης Μπουτάρης: Οινοποιός. Στόχος να εξάγουν ακριβά στην κινεζική αγορά και όχι μεγάλες ποσότητες. Μέσα σε μια βδομάδα εξαντλήθηκε το πρώτο φορτίο. (http://www.boutari.gr)

Vaeni: Νάουσα    Οινοποιητικός Συνεταιρισμός. Η επαφή με την Κίνα οδήγησε σε συμφωνία εμφιάλωσης 50.000 φιαλών οίνου από ξινόμαυρο, Syrah και Merlot, με ετικέτα 24 καρατίων. Η τελική τιμή για τους Κινέζους καταναλωτές φτάνει τα 600 ευρώ. (http://www.vaeni-naoussa.gr)

Σεργάλ:  Γαλακτοβιομηχανία.Τρία χρόνια πριν η οικογένεια Μπούρα αγοράσει την γαλακτοβιομηχανία είχε τεθεί σε καθεστώς τελικής εκκαθάρισης και η διανομή γινόταν μόνο εντός του νομού Σερρών. Δεκαεπτά χρόνια αργότερα η ΣΕΡΓΑΛ παράγει ημερησίως 25 τόνους αγελαδινό γάλα, 2 τόνους πρόβειο, έχει 25 φορτηγά, απασχολεί 50 υπαλλήλους και έχει επεκτείνει το δίκτυο διανομής της στους νομούς Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής. (http://www.sergal.gr)

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: